Genmab — Januar 2014
-
Man lom kan godt grine af det. Men det betyder jo en del. har man eksempelvis for 1 mio. genmab nu med en kostpris på 200.000 (eksempel) og genmab stiger med 20% om året frem til 2020 så vil du tjene ca. 750.000 ekstra EFTER skat ved ikke at sælge en eneste aktie før 2020 fremfor hvis du solgte alle og genkøbte alle hvert år
-
En af de fordele os langsigtede investorer har. Det at man kan få lov at holde "statens penge" (udskudt skat) og løbende få rente heraf indtil man sælger har en stor effekt i sig selv.
-
Jeps. Det var det jeg skrev tidligere. Så skal jan stryge guldkorn ud til markedet
-
5/2 kommer GSK med årsregnskab. Så får vi de endelige Arzerra tal for 2013
-
Det er noget af en kunde bowers har fundet. De køber og køber i 2014
-
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23447122 måske er der mulighed for at kurere diabetes 1 ..... Duobody anti cd20&cd3
-
-
Det bliver spændende at følge HuMax-TF-ADC - er der nogen, der kan huske hvornår GEN indsendte IND på Daratumumab?
-
http://cancerres.aacrjournals.org/content/early/2013/12/24/0008-5472.CAN-13-2440.full.pdf se fig 6 sidste side - imponerende !
-
det må man sgu nok sige. Det ser ud til at adc'en virker!
-
nu har jeg travet GENs pressemeddelelser igennem for daratumumab. Dare bliver først nævnt ifm ASH 2010 og her handler posters om in vitro / in vivo data. Næste meddelelse er ASH 2011, hvor der er preliminary safety date i fase I/II - så jeg slutter at IND op dara må ligge et sted omkring ASH i 2010.
-
Jannsen dealen blev derfor lavet 1,5 til to år senere - lyder det helt tosset?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind