Genmab — Januar 2014
-
Celsius DLBLC er Arzerra+kemo vs. Rituxan+kemo i R/R DLBLC patienter (mener der er tale om Rituxan Refrac patienter).
-
Celsius nu var det ikke genmab men PCYC der valgte at køre head to head mod Arzerra. Det gjorde PCYC fordi de vidste de vilde få gode data i R/R CLL patienter hvis de ikke bruget kemo i nogle af armene.
-
Ibrutinib er jo allerede igang med kombinationsbesøg med Rituxan. Så Ibrutinib er ikke kun konkurrent til Roche og deres produkter. De samarbejder også ligesom de nok vil gøre med Arzerra
-
NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DLBLC er en indikation der hedder diffusie large b-cell lymphoma. Vi har BTD på Arzerra+Clurambucil i frontline CLL
-
så er jeg mere rolig .. hvis jeg så yderligere må referere fra noget jeg har læst for nylig: Den helt store styrke for Arzerra må dog siges at være muligheden for, at lægemidlet kan anvendes i nye indikationer og mod helt andre typer af kræft, hvorimod Gazyva mest af alt er et ’me too/me better’-lægemiddel, som viderefører Rituxan/Mabthera.
-
Tjaah, nu ville jeg ikke have noget imod "bare" at videreføre Rituxan der sælger for 7 mia. $ årligt

-
Det spændende er om GSK satser mere på autoimmune sygdomme herunder RRMS i år. Vi har jo et phase III kørende i en lille autoimmun indikation pt.
-
Man undersøger i DLBCL, om det efter "relapsed" behandling med Rituximab er bedst atforstætte med Rituximab eller gå over til Ofatumumab. Det primære mål er PFS - altså hvor længe behandlingen har effekt. Selv om Ofatumumab kan forventes at være lidt bedre (vil mit gæt være), så er det jo ikke til at vide, om forskellen er så stor, at den statistisk er signifikant
-
nemlig gentogen. Man må forvente at Arzerra ihverfald er lidt bedre da det jo er patienter som er rituxan relapsed. Men derfra og så til at opnå statistisk signifikans er der stadig lang vej. men håber det bedste
-
I mine øjne er det svært at forudse den langsigtede kurseffekt af eventuelle dårlige resultater, da vi jo venter bjerge af andre Genmab data og nyheder i 2014, så timingen er ret afgørende. På den korte bane er alt negativt også negativt for kursen, men hvis der f.eks. forinden har været godt nyt om andet, så kan det hele meget vel udligne sig.
-
Celsius jeg har aldrig sagt jeg ser positivt på DLBLC data. ?? Det eneste jeg ved er at Jan og Rachel samt bowers og novod snakker meget positivt om DLBLC. Og tror de ved noget positivt vi andre ikke ved, eksempelvis fra interim analysen der blev lavet.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind