Genmab — Januar 2014
-
i forhold til J.P. Morgan konferencen 16/1 bliver den webcastet til dem der vil følge med online

-
Så skal Jan strø guldsne ud
-
Umiddelbart kender jeg ikke til modificerede gamle antistoffer, så hvorledes gangen i klinikken bliver er svært at sige. IND og et fase I/II studie slipper man ikke for - og hvis data ser ud som forventet, så gætter jeg på at man går direkte videre til fase III. Det vil sige safety skal ligne det gamle antistof og effekten skal være bedre !
-
Jannsen er vores ven helt sikkert. De har Dara og teknologierne. Samtidig kan både Arzerra og Dara kombineres med Ibrutinib. Så dem skal genmab holde sig på god fod med

-
Det jeg lidt håber er at vi med tiden kan se teknologiplatformene give op mod 200-250 mio. kr. årligt bare i milestones.
-
Celsius DLBLC er Arzerra+kemo vs. Rituxan+kemo i R/R DLBLC patienter (mener der er tale om Rituxan Refrac patienter).
-
Celsius nu var det ikke genmab men PCYC der valgte at køre head to head mod Arzerra. Det gjorde PCYC fordi de vidste de vilde få gode data i R/R CLL patienter hvis de ikke bruget kemo i nogle af armene.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind