Genmab — December 2013
-
Men ved at tilsætte et stof som ellers ikke er effektiv i cll behandling forbedrer man effekten af ofatumumab på celledræbe mekanismen CDC. Selv refractory/ikke responsbare celler har det en forbedrene effekt på. 30-50% forbedring er set (som jeg lige husker artiklen)
-
Mht til mixture af antibodies i behandling har jeg læst mange artikler om det og set Genmab arbejde på den front. Men de har mig bekendt ikke omtalt det. En variant er naturligvis bispecifik antibodies - duobodies - der besidder to antistoffers egenskaber.
-
http://wis-wander.weizmann.ac.il/two-antibodies-are-better-than-one#.Ur8kK3-9KSM to bedre end en. Effekt
bedre end forventet kumulativ effekt. -
FDA afviser Sanofis sklerosemiddel
FDA har vendt tommelfingeren nedad for sklerosemedicinen Lemtrada fra det franske medicinalselskab Sanofis datterselskab Genzyme. ”Vi er ekstremt skuffede,” siger Genzymes adm. direktør.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind