Genmab — November 2013
-
Hmm og en del af TA folket taler om overkøbt og lidt nedtrend mv. Mængden af udnyttede Warrent vurderer jeg til, at medarbejderne tror på aktien lig mig selv. Udnyttelsen med mindst 2 år tilbage vurderer jeg til, som oven skrevet, at det kommende år bliver :-), men det er der jo også mange andre der gør. Solsen, hvad siger du overordnet til Veloxis regnskab? jeg supplerede for ca. 2 uger siden
-
http://www.news-medical.net/news/20130829/FDA-approves-NDA-filing-for-ibrutinib-inhibitor-in-two-B-cell-malignancies.aspx 2,5 måned efter FDAs acceptance kom approval
-
-
J&J får hurtig FDA-godkendelse
FDA har godkendt et lægemiddel fra Johnson & Johnson til behandling af lymfekræft efter en ualmindelig kort evalueringsperiode på blot fire måneder. Det er blot anden gang, at et lægemiddel bliver godkendt under FDAs specielle Breakthrough-program.
(medwatch.dk)
-
Ibrutinib sælges for 20$ pr. pille
det svarer til 130.000$ om året pr. patient i Mantle cell så vidt jeg kan se !!! 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind