Genmab — November 2013
-
det bliver spændende at se, hvordan markedet tager imod GEN i dag. Selv om nyheden kom ud ved 15-tiden i fredags, så var det ikke alle (inkl mig), der fangede den
-
Det betyder, at der allerede er indsendt en BLA på arzerra ifm 3. linie behanlingen. sBLA (s=supplementary) processen for godkendelse er ikke nær så omfattende
-
jeg kan se, at Novod forventer en godkendelse indenfor 6 måneder - men det syntes jeg lyder håbløst uambitiøst. Hvis der skal være nogen form for berettigelse for den BTD, så skal FDA ud af busken meeeeget hurtigere
-
jeg er ikke helt sikker på, hvornår ansøgningen røg afsted, men FDA bekræftede ultimo maj og gav datoen 20 december ved den lejlighed
-
næh - vent lidt. den har jeg fanget skævt
-
ansøgning røg afsted i både us og eur i april, den 2. juli accepterede FDA ansøgningen, gav BTD og gav datoen "senest 20 dec"
-
så GA101 tog 6 måneder plus det løse fra afsendelse til godkendelse
-
men det var også en BLA
-
vi er jo lidt på bar grund her. ga101 (kan vi ikke bare kalde den "gavtyv"?) var det første btd med godkendelse - og arzerra bliver den første sbla btd der vurderes
-
sukker - tak for din update i debatten - det ser ud til at vi langt om længe får et støt og regelmæssigt newsflow året ud!
-
UBS fortsætter hvor de slap i fredags og bomber løs med salg. Mon ikke de er husbank for Roche?
-
Det bliver godt at få lide mere kød på benet - analytikernes valuation indeholder i det store hele dara, arzerra og cash. Vi skal gerne kunne vise noget værdi på duobody, hexa, solide tumorer osv.
-
så er vi inde på opløbsstrækningen til C20 - GEN er på 18 pladsen, solide 600 mio foran DNORD på 21. pladsen http://www.nasdaqomxnordic.com/digitalAssets/88/88676_nomxc_turnover44.pdf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind