Genmab — November 2013
-
GA101 godkendt af FDA...
-
The U.S. Food and Drug Administration today approved Gazyva (obinutuzumab) for use in combination with chlorambucil to treat patients with previously untreated chronic lymphocytic leukemia (CLL)
-
well, den var vel forventet - om end den 20 december i stedet for nu. På den anden side, så kan det vel indikere en hurtigere FDA behandling af arzerra. Ellers var der vel ingen grund til btd...
-
ga101 er den første btd kandidat, der bliver godkendt
-
Nej, slet ikke, men det er vel trods alt en overraskelse, at den kom nu. Derfor kan man da let få den tanke at Roche styrer det hele. Det må jo passe Roche særdeles godt, at det kom lige præcis lige nu inden ASH. Eller sagt lidt pænere: De er dygtige
-
men det må love godt for Arzerras godkendelsesproces, at ga101 blev så hurtigt behandlet. I og med at Arzerra "kun" er en sBLA, så må sagsbehandlingen alt andet lige være endnu hurtigere. Men vi når jo nok ikke at blive godkendt inden ASH
-
Sådan vælger jeg også at tolke godkendelsen JV http://medwatch.dk/Medicinal___Biotek/article6193197.ece?utm_source=Feed&utm_medium=latest
-
det bliver spændende at se, hvordan markedet tager imod GEN i dag. Selv om nyheden kom ud ved 15-tiden i fredags, så var det ikke alle (inkl mig), der fangede den
-
Det betyder, at der allerede er indsendt en BLA på arzerra ifm 3. linie behanlingen. sBLA (s=supplementary) processen for godkendelse er ikke nær så omfattende
-
jeg kan se, at Novod forventer en godkendelse indenfor 6 måneder - men det syntes jeg lyder håbløst uambitiøst. Hvis der skal være nogen form for berettigelse for den BTD, så skal FDA ud af busken meeeeget hurtigere
-
jeg er ikke helt sikker på, hvornår ansøgningen røg afsted, men FDA bekræftede ultimo maj og gav datoen 20 december ved den lejlighed
-
næh - vent lidt. den har jeg fanget skævt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind