Genmab — September 2013
-
-
for en gangs skyld er jeg enig med FF. Nyhedsstrømmen er tørret ind, og der lader ikke til at være meget på horisonten, der kan rokke ved kursen.
-
Ja, generelt er vi vist langt fra at værdisætte risiko lige så højt som før finanskrisen - og dara er stadig noget uprøvet
-
man kan vel næsten ikke forestille sig, at et så stort foretagende som JJ vil time nyhederne om dara med deres deltagelse på et investormøde?
-
mon det kan være noget spill-over fra Meditors salg, der stadig spøger?
-
mon ikke bare det er knibetangen mellem fase III data på CLL og en storaktionærs storudsalg af aktier, der holder den fastlåst? Hver gang jeg ser en udenlandsk analytiker udtale sig er det hele tiden usikkerhed overfor GA101, der dominerer
-
Der er en ting, der har slået mig - JJ købte retteighederne til dara for 55m+80m i aktier. Med den forventede kursstigning, det afstedkom har JJ prismæssigt ikke betalt noget for Dara....
-
...kunne man forestille sig, at analytikere kunne tvivle på JJs engagement i Dara på den baggrund?
-
..og kunne man ikke også forestille sig, at en GSK ansøgning for arzerra first line kunne berolige markedet lidt
-
jep, der er selvfølgelig lock up på aktierne og alt det der - jeg tænkte bare, at JJ ikke for alvor har haft muldvarpen oppe for at få adgang til Dara
-
...endnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind