Genmab — August 2013
-
Hvad jeg køber og sælger har jeg aldrig nogensinde diskuteret - jeg diskuterer kun aktier
-
JV får et kick af at være på tværs Solsen, han har jo ingen ordentlige argumenter men lejer bare børnesur, lad ham nu gøre det. At han snakker om manglende upfront i daradealen forklarer jo det hele, han har slet ikke sat sig ind i tingene !
-
Solsen - jeg har aldrig sagt uduelig. Jeg siger, at mangler at se bevis på kvalitet. Der er stor forskel
-
JV tjek nu dine facts !!!!!! Janssen fik ikke 80 mio. aktier ! de fik 5 mio. aktier ca. og de fik dem altså til over 20% over markedskursen !! Så hvorfor lyver du, eller har du ikke sat dig ind i det ?
-
BTD status er jo netop et tegn på kvalitet !
-
Det er fint at være kritisk, men som JV at sidde og opdigte falske påstande etc. er godt nok for barnligt, det kan han da gøre andetsteds, her holder vi os til fakta !
-
Lukkekursen for genmab var 66. Morgenen efter tegnede Jannsen aktier til kurs 88 !
-
tak Bønne
-
Så bed JV om at stoppe med at fabrikere falske posts, eller bede ham sætte sig ind i en aktie før han kommenterer på den. Man sætter jo heller ikke en folkeskoleelev til at undervise i atomfysik !
-
hvis det fortsætter med det her mudderkastning som ikke har hold i virkeligheden bør AKA træde i karakter fremadrettet.. har altid syntes det var dejligt at kigge i chatten på Proinvestor hvor det for det meste foregår i en sober og konstruktiv tone og det håber det jeg det blir ved med.. TAK !!!!
-
tror ikke det er den der er bønne, for denne tråd diskuterer netop ikke fremadrettede begivenheder, men dvæler ved fortiden. At nogle så ikke husker fortiden så godt er en anden sag. Men tror det er bedst at lukke debatten nu. Og rigtig celcius. Aka bør klart træde i karakter når nogle opdigter falske påstande mv. bare for at få opmærksomhed
-
øøhh .- er det mig, der skriver posts, der ikke har hold i virkeligheden? Nævn et, der er faktuelt forker.
-
Givet at de 80m i provenu ikke var til markdspris - men det var nu engang størrelsen på provenuet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind