Genmab — August 2013
-
Det er ca 2 måneder siden vi fik fase III data - og usikkerheden om arzerra i front line er større end nogensinde. For en virksomhed, der skaber værdi gennem nyheder, så er det i mine øjne temmelig svagt
-
Indtil nu er GEN en investering, jeg aldrig skulle have lavet - og Winkel gør ikke meget for at bevise det modsattte
-
Usikkerheden er større end nogensinde før - og kursen er mildest talt ikke imponerende efter 10 års arbejde
-
comeback sker jo kun pga et voldsomt og overdrevet fald - det er trading, og har i mine øjne intet med værdiskabelse at gøre
-
...det ved vi jo ikke rigtigt - rigtig mange analytikere har været ude at så tvivl om de data og potentialet i arzerra. Og den kritik kan ikke afvises, da GEN kun har leveret særdeles summariske data
-
Dara, Duo og Hexa er jo kun fugle på taget - vi har ingenting, der viser nogen egentlig værdi
-
...men hvorfor så ikke fortælle om det - vi har jo ventet og ventet og ventet - og GEN fortæller intet. Vi har en pfs - and thats it
-
arzerra var den største biotek deal i sin tid - og her jeg ved ikke hvor mange år senere er vi stadig mega-usikre på potentialet
-
hvor er deals and data?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind