Genmab — August 2013
-
vi ligger lunt i svinget til c20 - som nummer 16: http://www.nasdaqomxnordic.com/digitalAssets/86/86954_nomxc_turnover31.pdf
-
hvis vi tager matas ud - så er der hele 500 mio i omsætning ned til Jysk Bank på 20 pladsen
-
havde de ikke været for MMMs bortgang var vi der allerede....
-
jeg forstod heller ikke helt rigtigt hvorfor der var så meget vagt i gevær her forleden. Mener omsætningen er solid.
-
GEN har brugt et ganske udmærket sommerrally til at falde 25% - der er opstået usikkerhed pba fase III data, og der har været radiotavshed fra virksomheden
-
som jeg ser det, er eneste trøst, at insidere ikke har solgt ud
-
trøsten er vel også at vi er steget mere end de andre i løbet af året
-
og så er volumen jo styrtdykket hen over sommeren - der er nok af advarselslamper lige nu
-
volumen er pæn synes jeg. 100K i sommerheden
-
når de samtidig smider 25% i aktiekursen, så er jeg ikke imponeret
-
for et selskab, der ikke har cash flow og skaber sine resultater gennem nyheder - så er vi ikke godt hjulpet her i year of deals & data
-
vi må håbe at det næste lille halve år bliver anderledes
-
nej. men han plejer at levere
-
de der fase III data står nu noget alene
-
manglende udrulning er dara synes jeg er det mest skuffende
-
jeg overvejer turbobets hernede, men er ikke overbevist. Vil nok igennem regnskab og Q&A først
-
egentlig er jeg lidt overrasket over, at Danske Bank og Nordea holder fast i deres kursmål efter fase III data
-
Og FF kan som sædvanligt bare ikke regne
-
turbos ville jeg ikke turde
-
mener du at de skal opjustere kursmål?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind