Genmab — Juli 2013
-
ikke så attraktivt, men mindre væksten er pæn 2 cifret
-
Jeg har været med på PCYC. Dog slet slet ikke fra bunden. Kun omkring 80% gevinst da jeg gik ud
-
Arzerrra fase IV på side 46; http://www.haematologica.org/content/98/supplement_1/1.full.pdf
-
hmm - mon det betyder noget at pfs er dårligere ned fase II og III?
-
I øvrigt er der ikke den store spænding op til GSKs omsætningstal i morgen. Volumen er så lav, at den næsten går baglæns
-
nogen bud på morgendagens omsætningstal?
-
Den måde som MS ligger og sælger ud i GEN er ikke ligefrem noget der inspirerer til kursstigninger. Mon stadig det er Meditor-aktier, der spøger - eller kan MS virkelig ikke lide GEN?
-
Ok - det ville i hvert fald forklare en del, at der var mere salgspres på GEN i den periode. Jeg kunne heller ikke helt forstå, at Meditor fik det hele placeret - og der så blev solgt ud i vilden sky efterfølgende
-
GSK Q2 tallene kommer kl 13 dansk tid i dag
-
jeg tror også Roche GA101 er begyndt at spøge nu i historien
-
det kunne nogle gode tal bremse idag
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind