Genmab — Juni 2013
-
jeg kan mærke et eller andet. og det gør mig ikke glad
-
Iøvrigt ny stil med nyheder på morgenkvisten.
-
de skal nok også i gang med at skabe lidt på nyhedssiden
-
tja MSkjern. Dara aftalen kom også om morgenen. Klokken 06.50 ca. mener jeg
-
BTW, hvis der er nogle ting i gerne vil have jeg drøfter med Rachel imorgen siger i bare til

-
Alt hvad du kan drive ud af hende omkring fase III i kombination med Chlorambucil. Synes generelt det er fremtiden for ofatumumab man gerne ville vide sig mere sikker på, så også gerne omkring kombination med andre stoffer såsom Ibrutinib og Idelalisib - hvor meget gøres der for at komme med her.
-
det spørger man altså ikke pæne mennesker om
-
Sukkeralf, Ofatumumab testes i kombi med idelasib. http://www.clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT01659021?term=gs+1101&rank=5
-
Spørg ind til ibrutinib kombi
, er der forhandlinger/planer? -
-
WINNER: Prof. Jan van de Winkel of Genmab A/S wins Chief Executive of the Year Award at the 2013 European Mediscience Awards #ema
-
WINNER: Genmab A/S wins Best Communication Award at the 2013 European Mediscience Awards @Euromed_awards #ema
-
stort tillykke til Team Genmab
-
og til Jan.
-
Best Communication Awards mon ikke mange selskaber kunne lære lidt af Q&A
-
Jeg havde nu gerne set breakthrough award til daratumumab, mere vil have
mere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind