Genmab — Februar 2013
-
-
Tak Solsen, ku´ godt tænke mig at høre din mening om hvorfor det evt. ikke virker på ham, har han har ikke den sygdom (MM) eller er han for langt henne i forløbet (læs. sygdom) skulle man ha´taget det i opløbet, hvis man ka´ udtrykke sig på den måde -:)
-
Tusind tak Gentogen, nu har jeg ikke en s... forstand på det, men kan man være så fræk at udlede at hvis ikke han for behandling med "dara" så vil han ikke ku´overleve på sigt, og gør dara det at holde sygdomen stabil så han kan leve de næste mange år.. det ka´ godt
være jeg stiller sindsyge dumme spørgsmål, håber i ka´bære over med mig -:) -
Nu ser vi god effekt med Dara som monoterapi i meget syge patienter, men man skal huske på at det største marked formentlig vil være i kombinationsterapi. Jan har ligeledes udtalt at i fremtiden vil antistoffer i 90% af tilfældende blive anvendt i kombination med andre drugs - så selv om det skulle ende op med mindre gode nyheder med Dara som monoterapi, så er der altså stadig mange muligheder.
-
http://www.sibbing.com/blog/en/myeloma-treatments/ flere forskellige behandlinger han har været gennem
-
er der nogen der har et link til FDA´s kriterier for at give denne nye hurtige adgang til markedet?
-
The Food and Drug Administration Safety and Innovation Act (FDASIA) includes a provision that allows sponsors to request that their drug be designated as a Breakthrough Therapy. FDA is in the process of developing guidance related to this designation. Until guidance is developed, requests for Breakthrough Therapy designation should follow the criteria outlined below
-
-
tak!
-
60 dage efter submission. Ikke lang tid
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind