Genmab — December 2012
-
god opsummering
-
og en royaltymaskine der vil buldrer indenfor 3-5 år
-
men du kan godt høre at David tænker som aka
-
og det er jeg bare så lykkelig for. Endelig en mand der forstår det
-
og i videoen vil jeg forklarer folk forskellen på profitability og sustainability
-
Sukker det ville være unikt hvis det sker
-
nå jeg må gå. skal ud med octobody
-
Har en samtale med Rachel på onsdag om løst og fast, så kan jeg lige høre om de forventer noget af Hexa i 2013 eller det først bliver 2014
-
Analytiker: Endnu et potentielt eventyr
Den nyeste platformsteknologi fra danske Genmab har potentialet til at bevæge sig op i samme kategori som DuoBody-platformen, der allerede har indbragt selskabet særdeles givtige partneraftaler.
(medwatch.dk)
-
så kom der fuld lyd på http://www.youtube.com/watch?v=yma7-bx1k2Q
-
MLI er netto køber igen efter at have taget en del profit i 85 området. Velkommen til en ny market maker
-
zeal kan købes i 84 nu
-
nu er den side om side med genmab, så kan de dyste om hvem der skal mest op de næste 2-3 år

-
ja næsten. Vi tager den gerne på handicap
-
Celgene i nyt antistof-samarbejde
Den amerikanske biotekvirksomhed Celgene Corporation har indgået en samarbejdsaftale med Sutro Biopharma om udviklingen antistof-konjugater og bispecifikke antistoffer baseret på sidstnævntes teknologi-platform.
(medwatch.dk)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind