Genmab — December 2012
-
Du mener algohandel ?
-
nej akkumulering via algohandel
-
Ok
-
der er nogle af de udenlandske huse som dels har akkumuleringsordre de skal have afviklet og så er der playet på mandag også
-
det vejer åbenbart en del tungere end den åbenlyst dårlige afskrivning
-
der er pæn volume idag
-
og nu står US for alvor op
-
Men hvorfor er afskrivningen dårlig,? Aspek @ ,jeg tror på et salg på min. 200 mio,og at det er ren taktik fra Jans side med nedskrivningen ,nu
-
Har de skrevet forkert på hjemmesiden eller er det kl 3 om morgenen på mandag? "3:00 AM CET"
-
fordi det betyder at revisionen /ledelsen tror at værdien faktisk er nul. Og det efter man næsten har afskrevet en hel milliard forinden. Det er bare ikke godt nok
-
Nej ,nej nej nej nej ,det betyder det absolut ikke ... !! Taktik er noget helt andet end hvad ledelsenmtror !!
-
det bliver mere end almindeligt interessant at følge op til luk
-
Ledelsen /revisionen tager skridtet ,at nedskrive værdien til nul ,menmforventer at den er større.
-
Altså det er blevet praksismligemnu i kredit/gældskrisens spor at tage ekstra store nedskrivninger !!
-
Hellere tage et skrald nu end senere ,menmalligevel mene at der er værdiermimdet nedskrevne
-
Jeg skriver på I pad derfor de lorte m-er i mellemrummet ,denmdriller !
-
ja er ikke enig. og er forbavset over dagens kursudvikling som jeg tolker meget bullish
-
(kender godt det med IPAD

-
151K omsat nu
-
det bliver sat tryk på kedlerne nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind