Genmab — December 2012
-
Jeg tror at det overrasker at den styrke genmab viser tyder på at mange,i stedet for at tage gevinsten til bogen ,inden nytår,i stedet vil ha den ind på bogen. Så de er positioneret i den,nu når den viser stabilitet i både kurs og omsætning !
-
Den peger hen mod tilbagevenden til C 20 og så er det en god aktie at ha position i . Flere store investorer har rettet fokus på den,nu,end for bare et halvt år siden,og det fortsætter !
-
jeg havde planer om at købe lidt mere i 75 - er meget overrasket over retningen i dag
-
Men hvorfor Aspek ? Det er da ikke så ulogisk ?
-
volumen er også ret lav imo
-
fordi, jeg tror ikke på samtlige investorer havde sat den fabrik til 0kr - kan godt være folk nu bagefter siger at alle havde afskrevet den.. men tror ikke rigtig på det
-
bb in ~10min
-
Nej ,alle havde ikke sat den til 0 kr! Men alligevel,i kursberegningen og værdisættningen ville mange jo mene at et effektueret salg ville give 3-5 kurspoint op ! Og det kan man jo ikke om det allerede er indberegnet i nuværende kurs. Så enten eller . Og der tror jeg bare at kursen har lagt sig efter usikkerheden omkring salget,om og hvornår det ville blive til noget ,derfor lå kursen påmet niveau hvor fabrik var sat til nul ! At så likviditeten blir ramt på sigt modvirkes af demlidt uventede du
-
Duobodypenge som,triller ind ,derfor opvejesmlikviditetsnedskrivningen ,og nu forventes istedet enmlikviditetsforbedrende effekt næste år
-
du skriver at du mener kursen lå på niveau hvor fabrikken = 0 - Nogle mente sikkert det kunne give nogle kurspoint hvis den blev solgt ~her i Q4 til over nul. At den så stiger på at salget udsættes til 2013 og til 0, kan give en stigning.. det er hvad overrasker mig
-
hvad var der så ikke sket hvis meldingen i går havde været: Fabrik netop solgt til 200mio?
-
Så burde vi rimeligvis ha sniffet til kurs 90,- ikk ?
-
Og det er jo det der vil ske om de nu i januar melder ud : solgt for 200 mio
-
Det gode i det er at nu guider de nok ikke salget,da værdien er nedskrevet og det betyder en opjustering om den bliver solgt,et ord vi godt kan li ! Alternativet var at uden nedskrivning ville de guide værdien ved et salg med til den indskrevne værdi og et salg under det ville være en nedjustering ,så er det her bedre !
-
Jeg har nu stadig svært ved det positive i meldingen i går, som kursen stiger på. Selv hvis vi forudsætter at kursen afspejlede en nul pris, så har selskabet jo nu bekræftet den "frygt", og dertil udsat et salg til næste år. Men kan fornemme i stadig tror på et salg til et par hundrede mio?
-
aspekulant du har helt ret
-
prøv at se historikken på nogle af mine spekulationer på hvorfor vi alligevel går op
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind