Genmab — December 2012
-
post ash seminar og toal pipeline review
-
85,05-,45
-
det er noget algo værk tror jeg
-
handlet i 85,7
-
der er skræmmende blankt opad. håber ikke de skal have mange flere, for så gå kursen da helt amok
-
og de lokker jo ikke rigtigt volume frem
-
Er du besvimet

-
det er tæt på
-
fordi den går i 100 snart
-
nå i møde
-
Det vil han da også ,det er bare hvorfor ?
-
Jeg tror at det overrasker at den styrke genmab viser tyder på at mange,i stedet for at tage gevinsten til bogen ,inden nytår,i stedet vil ha den ind på bogen. Så de er positioneret i den,nu når den viser stabilitet i både kurs og omsætning !
-
Den peger hen mod tilbagevenden til C 20 og så er det en god aktie at ha position i . Flere store investorer har rettet fokus på den,nu,end for bare et halvt år siden,og det fortsætter !
-
jeg havde planer om at købe lidt mere i 75 - er meget overrasket over retningen i dag
-
Men hvorfor Aspek ? Det er da ikke så ulogisk ?
-
volumen er også ret lav imo
-
fordi, jeg tror ikke på samtlige investorer havde sat den fabrik til 0kr - kan godt være folk nu bagefter siger at alle havde afskrevet den.. men tror ikke rigtig på det
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind