Genmab — December 2012
-
@gen.co overraskende fik det ingen betydning
-
havde genmab været i USA havde den været i kurs 80 idag... 80$
-
jeg har på fornemmelsen at vi vil se en langsom akkumulering af udlandet i en rum tid, inden den popper. Og der sker nok først over 120
-
ja genmab ender på udenlandske hænder
-
så der er en masse danske positioner der skal afvikles undervejs
-
jeg tænker lidt på om det vi ser nu er akkumulering til egen bog, hvorefter de efterfølgende skal sælges af til de institutionelle fonde / biotek fonde i 120. Det ville give meget god mening
-
så nu akkumulerer til egen bog, begynder at sende analyser ud om at genmab har en af verdens bedste klinikker og stoffer på markedet og på vej til markedet.
-
og det skal så ske når disse program fonde så må eje Genmab fordi den når 1 milliard dollar mcap.
-
Er det ikke rimeligt fantasifuldt?
-
så sidder de og kigger på den sørgelige omsætning og må bare konstaterer at akkumulering bliver et langt hård træk.
-
og nu ligger vi i plus @gen.co
-
nu tænker jeg en anden tanke højt. Hvorfor lader man den ikke lige tanke ned i 75 på det her? og så akkumulerer derfra. Sker der noget groundbreaking d. 17? Det burde man jo ikke tro
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind