Genmab — December 2012
-
ærgeligt

-
Men det kommer nok med læs, lyt og lær. Det jeg ved nu om medicin og biotek er milevidt for bare det jeg vidste for 2-3 år siden. Så når man følger med dagligt lærer man jo af det.
-
bare tag de alenlange diskussioner og analyser af Neurosearch der stod på i årevis og det endte altsammen med et stort nul
-
Har aldrig fulgt Neuro
-
er ikke så gammel you know

-
efter min bedste overbevisning er en privat investors tid bedre givet ud med at analysere valuestocks end biotech
-
det vil jeg give dig ret i aka. Ihvertfald i 99% af tilfældene
-
Men biotek vil bare tiltrække lykkeriddere der ikke aner hvad de køber. Det kan man aldrig undgå. og der er kun en måde de lærer det på
-
når salgstallene begynder at ramme Genmab så kommer jeg først for alvor i mit es. Alt det med at de binder på en ny og mere effektiv måde. og at vi skal forstår motoreffekt skalaer etc. Det holder ikke.
-
Show me the money
-
haha
-
men jeg synes vi går for tidligt ind
-
men mange vil ikke lære det. De folk der hypede topo op til CUP og tabte kassen sidder stadig og hyper den op til PTCL uden at forholde sig bare 10% til risikoen. Nogle mennesker vil ikke se andet end afkast
-
Det er faktisk det jeg har været bedst til ifht. biotek. Det har været at time entry og ikke så meget stockpicking. QCOR, JAZZ, SPPI, CELG og så Zeal og Gen i år
-
jeg synes det er fint nok at tro på en virksomhed og de skal have noget traction i sales før man kan forvente et udbytte. Men at vente over 10 år før det første salg går igennem. Det er for langt ude
-
jeg behøver ikke P/E, ROE, ROCE men jeg vil i det mindste har noget sales som jeg kan multiplicere op i
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind