Genmab — December 2012
-
Glæder mig meget til den 17 og høre omkring hvor langt de kan gå med DuoBody. Det har jo på sin vis ingen begrænsninger. De kan blive ved med at spytte partneraftaler og produkter ud i en lind strøm.
-
ja jeg håber jeg kan blive lidt klogere på det I unge forstår

-
Jeg skal også lige have hørt sukker om han ikke kender en god bog jeg kan lære lidt mere dybt omkring medicin.... pt. forstår jeg kun alt det overordnede
-
du vil sikkert ikke tro det. men jeg har været ret godt inde i den kliniske del af genmab, men det stoppede med Zalutumumab og Arzerra
-
skønne spildte kræfter med nogen af de mest intelligente mennesker jeg kender. Hold kæft hvor vi tabte penge på at være kliniske kloge
-
haha. Når du nævner det. Så har vi faktisk en mikroskopisk mulighed i positive DAHANCA resultater på Zalu i 2013
-
som måske kan give den lidt interesse igen
-
sammen med Peter Aabo vil jeg mene at vi var blandt dem der vidste mest om den forskningsmæssige del i genmab
-
ja det dahanca er spændende. Men hvad vil de gøre med det?
-
DAHANCA undersøger bare Zalu. Så er det op til Genmab hvad de vil med det.
-
det er utroligt der ikke handles noget af betydning idag
-
ja jeg tænkte også på genmab
-
de vil jo ikke noget uden en partner på det
-
anyway
-
De vil ikke bruge 1 krone på det selv, så spørgsmålet er om DAHANCA data kan være gode nok til at en partner tør starte et phase III i en af de mindre indikationer mod hoved halskræft
-
Men vi får aldrig en "lukrativ" zalu deal tror jeg
-
det tror jeg heller ikke
-
ærgeligt

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind