Genmab — December 2012
-
jeg synes det er svært at overskue for at være ærlig. Jeg forstår en god milestone. Jeg forstår at rulle det ud på markedet og jeg forstår royalties.
-
jeg har lidt på fornemmelsen at nogen forsøge at holde den her i en periode
-
den stikker af fra dem i 120
-
den er trods alt kun valueret til 3 x sach
-
cash
-
reelt set, hvis man er lidt fræk, så burde de i april 2015 til GF kunne vedtage udbytte og eller aktietilbagekøb også. De svømmer jo i cash allerede nu og jeg tror faktisk ikke vi ser et eneste år med negativ cash burn mere. måske et lille et i 2013
-
jeg vil mene det er lidt for tidligt, han skal være cashflow positivt med et pænt 3 cifret million beløb inden han sender penge vores vej
-
men jeg tror ikke at vi ser genmab med under en milliard i kassen nogensinde
-
Vi snakker vel minimum 150 mio. fra Arzerra næste år? hvis Japan også kommer midt på året. Så er der nok et par mindre milestones på Arzerra, Så er der mulige daratumumab milestones ved indrulning i phase III forsøg, og så milestones fra nuværende duobody og upfront på nye duobody. Måske noget partnerudvikling på Humax-TF-ADC , en ny ADC aftale? noget Lundbeck eller Roche. Nok af komme efter
-
ja og så besparelsen på 40 mill på fabrikken og eftersigende en fuldt udlejet klinik med overhead
-
men det er nok den update ved næste kvartalsrapport som jeg glæder mig mest til at se
-
også det jeg mener. Vi kommer tæt på cash flow neutral næste år. Og så i 2014 kommer der større royalty på Arzerra + nogle større daratumumab milestones.. Og så er vi ved at være der hvor de har for meget cash

-
ja det er crazy shit
-
vent til mr. market hører det
-
PI er foran mr. market

-

-
Glæder mig meget til den 17 og høre omkring hvor langt de kan gå med DuoBody. Det har jo på sin vis ingen begrænsninger. De kan blive ved med at spytte partneraftaler og produkter ud i en lind strøm.
-
ja jeg håber jeg kan blive lidt klogere på det I unge forstår

-
Jeg skal også lige have hørt sukker om han ikke kender en god bog jeg kan lære lidt mere dybt omkring medicin.... pt. forstår jeg kun alt det overordnede
-
du vil sikkert ikke tro det. men jeg har været ret godt inde i den kliniske del af genmab, men det stoppede med Zalutumumab og Arzerra
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind