Genmab — December 2012
-
Tror til gengæld også milestone ved IND er høje (nok over 10 mio. $) pr. program
-
ja det må man formode. kunne være meget godt at vide i hvilket tempo de kan nå milestones
-
Kom så MLI. Der er ikke meget tilbage nu
-
måske det er skyld i de seneste stigninger i Arzerra salget
-
at det bliver købt ind under tilskud "medicinsk forskning" men istedet anvendes off label
-
Men lidt sjovt de brokker sig så meget over at NHS ikke dækker Ofotumumab. Det er vel for helvede naturligt at sundhedsmyndighederne ikke dækker medicin til indikationer det ikke er godkendt til=
-
det kan jeg ikke tro er rigtigt. Hvis de kan gå off label i nhl vil salget kunne gå meget højt op
-
enig leoloo @ 11.21
-
jeg tror heller ikke liiige hun ved hvor dyrt det er
-
aka de har jo ingen phase III resultar head to head mod rituxan. så svært for lægerne at begrunde at vælge et off label drug når kliniske data ikke understøtter det
-
enig
-
med mindre de er ritux refrac
-
tror mere det er som hun skriver i artiklen bivirkningerne ved ritux hun ikke kan tåle
-
ja det tror jeg også
-
det kan blive et vildt 2014 for genmab
-
og 15, 16, 17
-
ja med 4 phase III data og en mulig godkendelse fra CLL frontline
-
- mulig topline data fra de første daratumumab phase III studier (hvis vi er heldige)
-
og genmab kan IKKE blive opkøbt billigt
-
hvis du skal have de strategiske partnere ud af den biks så kommer det til at koste boksen
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind