Genmab — December 2012
-
ja det tror jeg også
-
det kan blive et vildt 2014 for genmab
-
og 15, 16, 17
-
ja med 4 phase III data og en mulig godkendelse fra CLL frontline
-
- mulig topline data fra de første daratumumab phase III studier (hvis vi er heldige)
-
og genmab kan IKKE blive opkøbt billigt
-
hvis du skal have de strategiske partnere ud af den biks så kommer det til at koste boksen
-
jep GSK har jo GAK på 300 ca.

-
Men man kan også sige. Hvorfor opkøbe Genmab. Alle deres vigtige produkter jo partnered.... Genmab skal bare blive verdens største royaltymaskine med en forsknings og udviklingsklinik i verdens klasse
-
salg og markedsføring og produktion og det lort kan de lade andre om
-
gsk har gak 456
-
hvis jeg var roche så havde jeg købt dem
-
Som jeg ser det er eneste mulige køber af Genmab pt Janssen - og grunden til dette er alene DuoBody. Hvis teknologien bliver den førende eller en af de førende er det jo af stor værdi, at forhindre andre i at bruge den. Men jo flere Genmab lukker med ind des mindre sandsynligt bliver det - og det er måske Genmabs ønske !
-
GSK kunnr da også sagtens have været køber til det, men de kørte under anden strategi dengang
-
men jeg anser alt dette for værende lukket. Janssen og GSK holder hinanden i skak og andre ude. De sælger ikke et guldæg for småpenge til en konkurrent
-
så hvis ellers casen kan udfolde sig over de næste 5 år, så bliver vi ikke snydt på værdisætningen
-
eller pludseligt overtaget ved en lav præmie
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind