Genmab — December 2012
-
ja
-
jeg kom til at skrive i Dansk igen
-
den burde være blæst forbi 85 på trods af det beskedne beløb
-
enig !
-
som jeg skriver i dansk chatten, så kan det blive stort hvis de kan jonglere i flere programmer parallelt
-
hvordan er det med de milestones. De ligger udover selve finansieringen af forskningen ikke?
-
ærgeligt at Carnegie er sneet inde i dag
-
KOm nu Carsten
-
jo aka. De får finansieret forskningen fuldt ud. med en god margin + milestones
-
Men jeg mener at programmet nu ryger over til Janssen som skal videreudvikle produktet herfra. Genmabs opgave er hvis blot at finde produktkandidaterne
-
men de aftaler er også svære at prise ind lige pt. De ender jo cashflow positive
-
Men ja de jonglerer jo ikke blot med de 10 Janssen programmer (hvis de alle stadig er aktuelle) også med de andre partnere og deres egne duobody programmer !
-
har han ikke sagt at alle forskere i genmab i princippet nu er fuldt udlejet med pæn overhead?
-
nej ikke helt. Men mange af dem. De har jo stadig nogle der arbejder med egne programmer hernder duobody produkter
-
og mener heller ikke Humax-TF-ADC er fuldt finansieret at seattle?
-
nej du har ret præklinikken kører de selv
-
når men så må forskerhovederne jo sørge for at validere endnu et janssen stof.
-
Nemlig. Så får de lige 2 mio. $mere og smider endnu et produkt over til Jannssen

-
og jeg tror de virkelige milestone fra programmerne kommer når der bliver filet IND på nogle af produkterne
-
vi skal have nogle store interesserede fordi så meget float er der trods alt ikke. 10% GSK 10% Janssen 10% ATP 10% AKA

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind