Genmab — December 2012
-
aka vedrørende hvad Pre-ash kommer til at omhandle står der på hjemmesiden: "The seminar will discuss data from studies with the company's antibodies
presented at the 2012 Annual Meeting of the American Society of Hematology
(December 8-11) plus progress with other proprietary technologies and
products in the company's innovative pipeline" -
Ærgeligt det er i London. Ville gerne have deltaget og er ellers lige kommet hjem fra London
-
nu mener du Post ASH ikke
Ja jeg ved godt det var det der stod, men interesserer mig kun for salg -
jeg kan iøvrigt konstatere at vores dataudbyder ikke synes det er værd at sende data på den endnu....
-
aka, ikke for noget, men hvis man kun har interesse i salg, er biotek nok ikke lige branchen at investere i.
-
Værdien vil altid være i pipelinen

-
Dem der tjener penge på biotek er jo dem der vælger de selskaber med de rigtige produkter der bliver fremtidens vindere
dem der vælger de forkerte, eksempelvis topo og neuro bliver taberne 
-
det er en længere diskussion, hvor jeg ikke tror vi nødvendigvis er uenige mht. værdien og hvor værdiskabelsen er, jeg interesserer mig dog stadig kun for salg og aftaler. Så du vil nok heller ikke se mig i traditionelle biotekselskaber før de begynder at have et ordentligt cashflow
-
det er helt tydeligt at markedet ikke længere kan værdiansætte biotek udfra pipeline
-
der var iøvrigt en udemærket artikel på medwatch omkring bioteks problemer med deres finansieringsmodel
-
its broken.
-
-
Når jeg siger "kun" er det dog lidt en polemisk provokation, fordi jeg selvfølgelig med interesse følger den kliniske udvikling. Så det er mere for at pointere at jeg tror at kursen først for alvor bliver løftet når cashflowet og overskud løftes.
-
Alle aktier værdiansættes jo ud fra cashflow og overskud .. Nogle er bare mere nuværende overskud hvor andre aktier er mere ifht. potentielle fremtidige overskud. og det er jo nok derfor at Genmab er steget så meget i år. Både fordi de har fået meget cash ind i år men også fordi at de med daradealen og duobody aftalerne jo har fået mange potentielle cashflow penge i milestones ind som markedet stille og roligt begynder at indregne
-
Men så længe vi begge 2 er mega bullish på casen er det jo ikke så vigtigt af hvilken grund vi er det

-
jeg synes jo det er mere interessant hvorfor man er uenige, end at man er enige. Det giver perspektiv på casen.
-
Enig aka. Men vi er jo reelt ikke uenige omkring genmab. Vi fokuserer bare på forskellige ting
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind