Genmab — November 2012
-
Genmab/fabrikssalg: Nu har jeg i det sidste års tid jævnligt fulgt jeres indlæg omkring hint– og helt ærligt ”KOM NU IND I KAMPEN” Hva´ skal Jan stå og sige på en offentlig hjemme side: -- ”Ja vi har i sidste uge fremsendt slutseddel til eks. Johnsson and Johnsson og i øjeblikket er deres advokater ved at gennemgå materialet og vi forventer en underskrift tilbage inden måneds udgang” – COME ON !! sådan fungerer det jo heller ikke i den virkelige verden, jeg har haft det skø
neste hus -
hus (rødstensvilla fra 1932) med bedste beliggenhed i Nyborg til salg nu i 3 år og jeg har haft 2 fremvisninger , da vi købte det i 2004 kom huse i den kaliber aldrig længere end til mæglers skrivebordskuffe inden det var solgt, så ta´det nu roligt det betyder aldrig en skid om den fabrik bliver solgt med alt det andet Genmab har gang i, ”hva´ betyder fucking 320 mil.” bare i royalties med Johnsson & Johnsson ligger der 6-10 milliarder og venter ude i horisonten, prøv at tænk bare 1 år tilbage
-
godmorgen Celcius. Jeg er enig i at fabrikken ikke har den betydning for likviditeten som den havde for 1-2 år siden, så jeg er også relativ sikker på at den ingen betydning får ud over måske nedskrivningens værdi.
-
79 skal holde. Ellers kan den hedde 71. Jeg tror dog det er usandsynligt dagens omsætning taget i betragtning
-
Synes det er et meget tydeligt mønster vi ser efter Genmab regnskab - der kommer stort set aldrig noget nyt. Denne her gang måske endda lidt mindre optimisme med hensyn til fabrik og DuoBody i år, så meget naturligt den siver tilbage - tror dog den relativt kommer hurtigt op igen !!
-
enig sukker. måske også fordi CLL interim data er udskudt til 2013
-
Men tror til gengæld ASH og især pre ASH opdateringen vil give lidt
-
Jep Sukker. Men ligeså interessante som nye duobody er, endnu mere interessante er det jo hvordan de eksisterende skrider frem.
-
Jan lød faktisk stadig positiv omkring samarbejdet med den hemmelige partner. Herunder at de også arbejde på en spændende kobling af duobody-adc produkt
-
Og janssen aftalen begynder jo allerede at kaste en del $ af sig nu her.
-
Det mest spændende bliver næsten at se IND dataene på Humax-TF-ADC .. Se om den har potentiale til at blive en ny daratumumab som de tager hele vejen

-
Men alt i alt er der så mange spændende ting i Genmab lige nu at man bør benytte nuværende kurs til at supplere godt op
-
Selvfølgelig er Arzerra toppen af poppen, men her følger også en langt større risiko ! Daratumumab har vi to vist længe været enige om er det mest interessante, så der glæder man sig bare til at se hvad de satser mest på. Det bliver selvfølgelig MM, men hvilken patientpopulation og hvor hurtigt kan de slipper igennem.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind