Genmab — November 2012
-
De er så bare det jeg mener er uetisk at han her 6 uger før årskiftet så opjustere for så at ende med et KÆMPE minus.
-
mja ville have købt puts men min bank ville ikke
og har hørt det også gælder selv større banker der ikke vil handle put/cal -
så pænt irriterende når man mener at have læst den
-
dog havde jeg en formodning om der allerede her ved Q3 ville blive annonceret en emission. det skete jo ikke. men den synes da kun at være kommet tættere på....
-
jeg har en audi fornemmelse over firmaet. Det hænger solidt sammen og når man drejer rettet så følger bilen trop. Der er konkrete svar på alle spørgsmål, en strategi, og konsekvent eksekvering. Ift mig selv har jeg straksafskrevet næsten alt extrapolering og forsøger sådan set bare at kigge på likviditet og fremdrift og lader mig ikke forføre til potentiale tænkning
-
fabrikken betyder i mine øjne ikke længere noget stort finansielt for Genmab. Burn er reduceret så der er 4 år runway uden fremskridt af nogen karakter. Det er second to none i industrien
-
Daratumumab er kommet bag mig. Duobody tror jeg stadig jeg skal forsøge at forstå potentialet i. men aftalerne ticker ind. Humax TF må være for de unge
-
jeg vil allerhelst bare se en udbygning af royalties i arzerra og udbygning af indikationerne. Det sætter Jan så rimeligt god horisont på idag. 20 måneder
-
måske bliver det klarere den dag milestones begynder at ticker ind fra darat.
-
præcis leoloo. Jeg har læst det jeg skulle om protokoller.
-
husk at den står opført til 320. så nedjusteringen er så lad os sige 120. svarer til 2,5 kurspoint.
-
men jeg stoler 130% på Jan´s kliniske og kommercielle vurderinger.
-
jeg er lidt ked af at skulle se q4 gå ned ift q3
-
fsva arzerra
-
men det er godt han forbereder os
-
jeg ville godt være rigere, who wouldn't, men jeg har det godt med markedsværdien. Der bliver ikke pricet ret mange forventninger ind. Næsten 1/3 er cash som det er og man må sige der er både potentiale og royalty og pipeline for resten
-
jeg kunne have haft en generel bekymring om at genmab ville blive overtaget for billigt, men den har jeg ikke længere i og med vi nu har 2 af verdens største medicinal selskaber med 10% hver. Så genmab bliver IKKE overtaget for en slik
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind