Genmab — November 2012
-
debatindlæg please. no more chat for me
-
Lige en hurtig kommentar herfra til Solsen angående Humax-T ADC. Det ligger et eller andet sted langt ude i horizonten, men så alligevel ikke. Kig på hvad Daratumumab har givet Genmab af værdi på relativt få data - og se på hvor meget Jan har rost de prækliniske data og allerede drømmer og at det er DET stof de vil gå langt med, siger meget !!
-
ahh dejligt at kunne læse en god Q&A chat med Jan.
-
Er det ikke nyt at det er målet at beholde mindst 50% af værdien for nye stoffer? Altså efter de er blevet cash flow positive
-
Mindes ikke at have hørt det før
-
mht fabrikken så tror jeg ikke der sker noget i år. For så tror jeg ikke de vil have opjusteret. For jeg har mere end svært ved at tro de får prisen og så skal de til at nedjustere igen
-
Men jeg har ved tidligere lejlighed fået at vide hvis IKKE den bliver solgt i år så lukker de den stort set ned. Ikke noget med at have en hel masse personer til at gå og vedligeholde den for er det 30-50 mio om året?
-
Så jeg tror vi i 2013 vil se endnu en stor afskrivning på fabrikken og så lukkes den stort set ned
-
solsen jeg ser bare først dem lukke fabrikken ned primo 2013 og så tage nedskrivningen der
-
for elelrs ville han ikke have opjusteret nu
-
lukket de fabrikken ned så guider de bestemt ikke for overskud. Så kommer der jo lige en nedskrivning på 350 mio som slår direkte igennem på bundlinjen
-
Så regnskabet kan måske nærmere være en købs mulighed fordi den måske kan få lidt prygl på udsigter til et skidt rent regnskabteknisk 2013
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind