Genmab — November 2012
-
Nu taler vi samme sprog.
jeg kigger på burn, på likviditet, cash og indtægter. -
nej jeg trader slet ikke p.t.
-
jeg har en del cash på sidelinien.....
-
det var lækkert at læse regnskabet. det kan jeg anbefaler. Jeg forstår det efter 10 år
-
ja det er jo nok ikke langt fra sandheden
-
I kan selv stille spørgsmålene nu. dont count on me. I am overworked and over phoned!
-
har du set regnskabet. der er faneme me cash
-
undskyld men hvor er al glæden og optimismen blevet af fra det seneste måneder i lyder sku´som et par gamle bedemænd -- Ting tager tid, prøv at tænke 3-4 år tilbage da kursen var nær 400 på et par luftkasteller fra Lisa Drakeman og ingen godkendte produkter overhovedet i pipelinen, hvis i gerne vil ha´kursen stige så prøv og tænk positivt , jeg savner iøvrigt snart et indlæg fra altid velinformeret og positive "Sukkeralf" og lad så indføre et motto i gruppen der skal hedde "Genmab for ever" -:)
-
hej celcius jeg er mere (bull) end nogensinde!
-
det er insane det der foregår p.t. I am just saying !
-
Overskriften på Ritzau: Større underskud i Genmab. De fatter da ikke en bønne af hvad der er gang i i Genmab!
-
Større underskud? hvordan det?
-
der er jo lavere underskud!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind