Genmab — November 2012
-
jeg gætter på et 2013 der bliver ligeså godt som 2012
-
Bare se det som en unik buying opportunity
-
enig plex
jo derfor man gør det. Men også spændende med de nye data fra phase I/II studiet fra de højere doser -
eksempelvis 1 partiel respons i 24 mg. gruppen
-
jeg er kun til royalties, men så kan I unge styre pipelinen herfra. Jeg fik Arzerra i mål
-
Dara er vanvittigt celledræbende. Dara skal nok blive godkendt i mange indikationer hvis man kun ser effekt.
-
Eneste man skal kigge på nu er reelt om det kan klare bivirknignerne. Ser det ud til indtil videre, selv ved høje doser. Men det er jo i en begrænset population
-
men vi taler jo kræft hvor konkurrenterne altså ikke er panodiler
-
Jeg kan slet ikke drømme om potentialet i Dara. Og især ikke hvis vi kan få hurtig godkendelse som monoterapi mod refrac patienter
-
Jo hurtigere vi kan få etableret dette marked, jo mere kan vi vokse det. Kan vi så skubbe dara længere og længere frem både til frontline i flere og flere indikationer, så går det altså amok med salget, og så skal konkurrenterne finder stoffer der er bedre for at slå Dara.
-
Og jeg har ikke set nogle stoffer der kan slå dara (anstistoffer mod MM) ihvertfald ikke testet i human
-
den burde stige massivt på det. Men det passer mig udemærket. Jeg skal have lavet et solsen play på den
-
http://zertifikate.commerzbank.de/Products/ProductSearchAdvanced.aspx?pc=42&at=0&a=15670381 køb til du skammer dig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind