Genmab — August 2012
-
- Stor vækst i Arzerra salget de kommende år. 2) En partneraftale på Daratumumab der næsten ikke kan slå fejl - og endda måske med en mulighed for hurtig vej til markedet (denne vej rummer selvfølgelig en del usikkerhed pt). 3) En ny teknologi (DuoBody) der allerede pt vurderes som en af de stærkeste, men her er der et stykke vej til de store penge endnu og endelig validering.
-
Angående DuoBody så er det da interessant at den i Hanson Wade undersøgelsen sidestilles med Micromets BiTE teknologi, som Amgen købte i år for ca. 6 milliarder. Amgen havde ca. et halvt år forinden tegnet en forsknings- og udviklingsaftale med Micromet.
-
gode indspark igen igen sukker
-
!
-
jeg køber flere genmab
-
De må nu godt vente en mdr eller 1,5 før turboen slår til
-
tak sukkeralf lækkert
-
Hvis ikke SPPI falder idag sælger jeg nok dem jeg købte 8/8 og køber genmab for dem
-
kan du ikke linke til den deal med Micromet?
-
-
så stiger vi !
-
Men regnskabet var jo også godt
-
pæn omsætning allerede
-
så nu skal vi have clearet alle dem mellem 65 og 71,6
-
Aka,71,6 ? Er det ,det ,du kalder velhaverstatus ? Altså at et urealiseret tab er raderet ud !
-
nej men der har jeg bare kun tabt en mindre formue istedet for en større
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind