Genmab — Marts 2012
-
38,6 er stille og roligt. Ingen kommentarer før efter kl. 14

-
jeg må sige at jeg godt kan lide det jeg hører om Dara, men kan de ikke lukke den snart
-
Jeg har ikke kunnet følge cc etc
. Er der kommet Dara data? -
hej mads. der er ikke blivet præsenteret nye data udover dem vi allerede har set
-
det eneste nye er det fra Q&A og CC. Men den går lidt op nu så det er fint nok.
-
Genmab har fået ny hjemmeside, der er meget nyttige info. Fact-sheets om produkter underudvikling og korte forklaringer om sygdomme for lægmand.
-
Dagens stigning viser nok noget om at folk er obs på aktien, men selve nyheden synes jeg altså er på den svage side. En indsending af forslag til ændring af protokol er altså ikke 7% værd. Sorry guys
-
men man skal nok ikke klage når ens for mange genmab aktier stiger 7%
-
Det handler stadig om de 3 store news i år. Arzerra salg. Fabriks salg. Dara partner
-
Blandt sidepapirerne steg Genmab med 7,1 pct. til kurs 42 efter selskabet har indsendt en protokolændring på sit fase 3 head-to-head studie med ofatumumab til behandling af diffust storcellet B-cellelymfom (DLBCL) til de regulatoriske myndigheder. Ændringen vil, hvis den godtages af myndighederne, kunne fremrykke analysen af det primære endpoint til starten af 2014, forklarede Genmab i en meddelelse.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind