Genmab — Marts 2011
-
Mærkeligt sammentræf at både gen og lcp stiger så meget på samme dag og uden påviselig grund
-
dansk biotek og medtech er banket helt ned under gulvbrædderne.Jeg kan ikke tro det var novomeldingen?
-
hvem købte i LCP?
-
kan se det var danske og avanza
-
Danske og Ava
-
men så kom der pludselig flere til, selv Amagerbanken
-
tror ikke at novo er interesseret i hverken lcp eller genmab
-
men hvis de vil tage onkologien op igen, ville genmab være det allerbedste de eller andre kunne købe
-
men hvis det er et rygte så vil bette på at det er fabrikken der ryger
-
Både Gen og Lcp er gået i køb ifg. NP's køb- og Salgssignalliste
-
Om man tror på listen eller ej, der vil altid være en lemming effekt som man må tage hensyn til.
-
ja.....jeg ved det ikke
-
men jeg synes helt sikkert genmab er undervalueret, men det ville da være rart at vide hvorfor markedet pludseligt har skiftet mening
-
godaften..
-
hvad jeg kunne forstå så har det ikke kun være danske banker som har købt op i GEN i dag..
-
om det har noget at gøre med Novo, Zalu eller fabrikken er svært at vide.
-
ja det er ikke til at vide
-
men nu har GEN heller ikke lavet andet end at falde de seneste par mdr. så opturen var på sin plads.
-
..seneste par år
-
også det..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind