Genmab — Marts 2011
-
Andemand:vurder risikoen,køber du for 100.000,- til 49,- hvor galt kan det gå ? Om du nu vil ligge lang ?tror du de konker?Nej vel!
-
Bliver der NE? Nej vel,ikke det første stykke tid !
-
Men kan du ramme bunden?Tja hvem ved,men det er svært!
-
Er der mulighed for at kursen stiger,om du nu vil være lang ?
-
Hvilket entet ønsker du?
-
Entry !
-
Lorte stavekontrol!!
-
Er det vigtigt om det er 49,- eller 42,- eller 62,-?
-
Hvad er dit udgangsmål ? At gange med 4 eller 5 eller 10 !! Eller er det nok at doble de 100.000,-?
-
CHjort viste lidt på chart i går om muligheder og forhindringer
-
Selv solgte jeg de sidste i efteråret 2009 og har stået udenfor siden,på grund af usikkerheden,men har nu nået dertil at troen vender!
-
kan også godt lide at handle lidt på psykologi,når der går lidt panik i det og SL udløses så gå lidt mod trenden!har betalt sig før?
-
Der er selvfølgelig stor risiko i det men alligevel.....nogengange ser nedturen mindre ud end opturen såååå...!!!
-
luk i gen?
-
tak
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
tæt på umuligt at forudse fremtiden for Genmab. Fristes til at købe, men vil helt sikkert fotryde.