men synes han ofte har virket FOR optimistisk
Det er en svær branche - og er man negativ skræmmer du alle væk
alf> rigtigt - jeg er bestemt ikke tryg ved Gen lige nu - både salgstal, fabrikssalg og evt. partner på zalu kan gå i begge retninger
Zalutumumab er ikke afgørende for Genmab, så kommer der ikke en aftale er det ikke enden på det hele - en nedtur er givet !
De har penge og tiden samt arzerra til at indhente det tabte - sundt i denne branche at tænke langsigtet
alf> enig - problemet er bare, at de seneste mange nyheder fra Gen har været negative
hvis du ikke indenfor relativt kort tid - altså et ½-1 år skal bruge pengene, så ville jeg tage den med ro og se tiden an !
alf> det skal jeg ikke så vælger også at se tiden an - men træls at se på den her tendens vi har haft den seneste uges tid og så kommer
Biotekbranchen er fyldt med dårlige nyheder - dem skal man kunne tage i stiv arm.
tankerne om det vi tidligere har set i Gen nemt op i en igen
En anden god ide kan være ikke at følge kursbevægelserne dagligt, hvis det evt. påvirker humøret. Tag en beslutning om du er langsigtet...
og glem så aktie for en tid. Ved at det er svært, men der kommer næppe nogen god beslutning ud af at følelser hopper op og ned
alf> jeg har for god tid pt. hehe - godt råd men svært at følge i praksis
Har selv køb ca. halvdelen af den portion jeg nok ender op med at have !
alf> og nej det kommer der næppe noget godt ud af - det har jeg prøvet et par gange før og fortrød det bitterligt bagefter
de sidste to suppleringer gemmer jeg til enten Arzerra viser større salgsvækst i CLL eller...
at afgørelsen på zalutumumab er af vejen - den er jeg også en kende nervøs for, men ikke mere end at jeg tror guldet venter om 3-5 år
og derfor har købt den første halvdel
alf> jeg håber det samme og nej jeg vil heller ikke supplere før vi har set salgsvækst eller noget af det andet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind