Genmab — Februar 2011
-
jeg kan godt forstille mig en forsknings mand som winkel har sværer ved at lukke et hjertebarn ned end en økonomi mand som Eatwel
-
Det kan jeg også godt forstå - der er brugt rigtig mange penge og arbejdstimer på det projekt
-
det er svært at sige farvel til
-
Mon ikke winkel har været i gamet lang tid nok til at kunne se behovet for en partner til at føre produktet resten af vejen til markedet? So
-
jo man kan da håbe de har lært noget af lisa historien. Winkel er også startet rigtig godt ud. Og jeg ved at analytikerne føler sig markant
-
m forsker ligger hans interesse vel i at udvikle de nye produkter - og ikke så meget i at føre dem til markedet
-
bedre behandlet nu end under Lisa omend de stadig mener der er et stykke vej at gå i forhold til visse andre selskaber. Men retail segmentet
-
har de overhovedet ikke flyttet sig en tøddel på. Der er de stadig lige så usynlige som under Lisa. Og det koster netop i disse dage
-
Jeg har også kun fået et godt indtryk af ham. At jeg så mangler nyheder gennem det sidste år - siden GSK revisionen, er vel mest noget, der
-
handler om mig
-
ja sådan er gamet i biotech selskaber. Der er langt mellem nyhederne. Men for mig handler det om de præsentere deres case bedre, MEGET
-
bedre end de gør nu
-
Det tror jeg, du har 110 pct ret i. GEN er blevet slanket alvorligt og har en mcap kun lige over 2 mia. De har ikke ressourcerne til det.
-
tror jeg. Men det er da irriterende at skulle lege alle disse gættelege, som vi gør
-
ressou
rcerne til at fortælle casen bedre? -
der er blot at hæve IR budgettet med ganske ganske få mio og så ellers få komplet en person mere på afdelingen og være interesseret
-
i at stille op til retail arrangementer. Der var ret mange der efterspurgte Genmab til vores 2 biotech og medtech seminar
-
Så interessen for at høre om dem er bestemt til stede. Specielt nu hvor kursen går stærkt ned igen i en tid hvor
-
den egentligt burde stige. Radiotavsheden sætter mange super trofaste aktionærer på en hård prøve
-
well - se på kvaliteten af de præsentationer, som GEN har brugt ifm IR og regnskabspræsentationer... Det er vist ikke der ressorcerne bliver
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind