Genmab — Januar 2011
-
god bedring munk....
-
jeg inviterer personligt vedkommende der kan gå q4 tallene inden 1. februar ud på restaurant
-
det har vi. Men jeg tør godt bette på at det forholdsmæssige ikke ændrer sig.
-
Så hvis har patienttallet for Q4 så tror jeg på at vi kan gætte på omsætningen....
-
jeg siger ikke jeg har ret. Jeg siger bare at jeg godt vil bette på det

-

-
hvis der virkeligt skal gå rally i den skal der nok være royalties på +25 mill
-
men jeg tror at 2010 var udrulningsåret med begrænset betaling og så kommer det fra Q1 2010 med jcode .....
-
men har lige bevæget mig lidt længere ud på stolen efter dette tal....
-
vi snakkes. sov godt. Og nu må I ikke allesammen blive syge. Det kan måske gå fremad herfra
-
jeg er ret overbevist om at det er os der har sendt genmab op idag. Eller ihvertfald rygtet om de 1700. For det var på den korte bane
-
faktisk det eneste positive fra R&D dagen. Så må vi så se om Q4 bliver en sort svane og vi skal vente på q1 2011
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind