Shipping — Marts 2020
-
Det kan du finde her: https://investor.dn.no/#!/Aksje/S192/HUNT/HunterGroup
-
Sorry ..Udbyttehistorik mangler på Hunter kan jeg se.
-
LPG starter altid meget stærkt når markedet åbner klokken 9, men fiser lige så stille ud i løbet af dagen og ender i et rimelig stort minus, det skulle ikke undre mig hvis det samme sker idag. Mærkelig aktie
sektor må man sige
-
Stort alle aktier er faldet tilbage i Norge-DK-Tyskland mm
-
Det er ikke noget specielt for LPG.
-
Det mener jeg de har. Jeg finder det om lidt.
-
Det var en fejl. Der er ikke vedtaget noget udbytte for Q4.
-
BW LPG: Med baggrund i udbytteprocent er jeg enig i, at kursen alt andet lige vil falde 4 NOK. Jeg har mine liggende i et ratepensionsdepot....kunne det være en ide at sælge den 3.3. og købe igen 4.3. ....så undgåes arbejdet med at søge udbytte retur ???
-
-
-
Martin Bruteig
@aksjefokus
·
1 t
Tanker Freight Rates 02.02:VLCC 270’ AG-FE: $30.900
️
+1 %
Suezmax 130’ WAF-UKC: $25.700
️
+1 %
Aframax 70’ CAR-USG: $37.900
️
+2 % -
Jeg har fornyligt kastet mig ud i at købe Avance og BW LPG, i mit depot i min aldersopsparing, i den tro at beskatning af udbytte sker automatisk evt. med nedslag i dansk skat af aktieudbytte svarende til den skat af udbytte, der betales i Norge. Kan nogen fortælle mig om det er korrekt? På forhånd tak
-
Joakim Hannisdahl
@JHannisdahl
·#Shipping #Weekly: Still focus on #COVID19. #VLGC spot rates remarkably strong, but potential downside ahead. #VLCC rates +16% w/w to healthy levelshttps://www.cleaves.no/post/shipping-weekly-9-2020
-
Oil Tankers: Lower crude oil prices have tempted buyers into the market, and there is a lot of activity despite the lack of Chinese demand. VLCC spot rates rose 16% w/w to $31k/d on Friday, while there were mixed fortunes for the other oil tanker vessel classes. The market for MR oil product tankers is currently very tight, with limited tonnage availability in the USG, the UK and the Red Sea.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind