Shipping — Marts 2020
-
Jeg satser på at aktien stiger.
Xact Bear stiger når den norske indeks falder . Har ikke noget med enkeltaktier at gøre. -
F.eks i fredags steg både mine Avance og Bw Lpge samtidigt med Xact Bear fordi indekset som helhed faldt. Jeg lavede samme nr. under finanskrisen med Questerre og Xact. Har et kapitel i men bog om det.
-
How Markets And The Media Have Overhyped Coronavirus | OilPrice.com
The coronavirus has been largely responsible for sending oil markets and stock markets into a downward spin, but the fear that drove the crash is largely irrational
OilPrice.com (oilprice.com)
-
Great Quarter For Tankers Coincides With Stock-Market Rout:
Great Quarter For Tankers Coincides With Stock-Market Rout
"It has actually felt like a bit of a horror movie at times, to be honest," said Frontline (NYSE: FRO) CEO Robert Macleod during a conference call with analysts on Thursday. Two of the largest publicly listed tanker owners have just reported results for the fourth quarter of 2019 — Frontline and Teekay Tankers (NYSE: TNK). Teekay Tankers CEO Kevin Mackay touted "one of the most profitable quarters since the end of the tanker-market super cycle in 2009."
Yahoo Finance (finance.yahoo.com)
-
Han sagde også, at "i tanksektoren er investorer gentagne gange blevet skuffet i fortiden, da overbestilling hurtigt ødelægger cykler. Men der er i øjeblikket næsten ingen ordrer på tankskibene. Sidste gang vi så ordrebogen på nuværende niveauer var tilbage i 1997."
-
BW LPG - Danske hæver target til 95 NOK fra 93 NOK - fortsat Buy
-
Helge, er dit Bear køb for at reduce eksponering istedet for at sælge ud? Har overvejet at gøre lignende for ikke at blive ramt på skatten..
-
Mit bearkøb er alene for at tjene penge på det faldende marked. Det er blot en ny god "aktie" på den korte eller mellemlange bane.
-
Når jeg tjener penge i et faldende marked opvejer det selvfølgelig noget af kurstabet andre steder. Generelt er jeg bare tilfreds med 10-15% pr. år i gevinst all over.
-
Mine bear får nok klø i dag. Det må jeg tage med.
-
Godmorgen
-
Bang!
-
Det gik hurtigt ned igen i LPG. Tank holder sig oppe.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind