Grønne Aktier — August 2016
-
Har hørt en del der snakker positivt om amerikanske solaredge.
-
-
Jeg har benyttet faldet idag til at gøre mit entry i solaredge og de kommer til at ligge lang. Investorerne var skuffede over regnskabet, men faktum er at de vækster markant og tjener gode penge. Finanshusene har et gennemsnitskursmål som ligger 60 % ca. over nuværende niveau.
-
Jeg har Scatec solar og solaredge i min pf indenfor sol, men vil os gerne have en lille position indenfor vind. Hvilken aktie er jeres foretrukne der, Siemens, vestas eller dong?
-
gik ind i vestas med et frimærke idag. Jeg tror på en opjustering ved Q2, og forlængelsen af PTC ordningen må medføre en fortsat solid ordrevækst i årene fremover.
-
Solar: God oversigt i debatten fra Philip Gunst.
-
-
Ser spændende ud. God analyse af Philip.
-
-
Pipelinen fortsættes med at udvikles for Scatec Solar. Nu går de ind i Nigeria.
-
-
Dong får endnu et projekt godkendt.
-
Rekord meget sol på vej i USA
De amerikanske energiselskaber er på vej til at slå rekord. Pipelinen af solprojekter har nemlig aldrig været ligeså lovende som nu.
(energiwatch.dk)
-
Flot regnskab fra Vestas. Er blevet aktionær for første gang i mange år.
-
Det lyder fornuftigt Helge. Det tror jeg du bliver glad for. Solen skinner virkelig på Vestas i disse år. Og vigtigt af alt så bliver de mere effektive i forhold til omkostninger.
-
Stor ordre på vej i Egypten. Det blev belønnet med et pænt kurshop.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind