Bavarian Nordic — April 2020
-
Det har godt nok været elendig timing med den emission i Bava. Jeg har tabt mange penge, og jeg er næppe alene
-
Jeg har haft den fra før emissionen, har udnyttet mine t-retter og har købt flere fra 130 og ned. Men den er vist den mest shortede aktie i DK lige nu.
-
Citi og Nordea har overhovedet ikke solgt i dag. Måske venter de nogle måneder og ser, om de ikke kan tjene på aktierne
-
Tag det nu roligt med de shorts..... der ingen der ved noget...... det er et børsnoteret selskab der ingen der siger de får ret..... der er lige så mange der taber penge som vinder på short, var en del der tabte på short i bavarian for en måned siden, men osse mange der har tjent på deres fejl..... nu er bavarian i en anden situation mit langsigtet kursmål 3-5 år er kurs mellem 450-700 ???? mulig opkøb er ikke blevet mindre.... put den i skuffen og om 1-2 år bare vent skal nok komme
-
-
Jeg er ogsaa en af dem der tror paa Bavarian langsigtet, men da jeg skulle lukke min Saxo konto grundet bopael i USA solgte jeg saa hele skidtet i kurs 230-250. Nu er den saa faldet saa meget jeg egentlig godt ville koebe en foerste portion igen, men min amerikanske etradekonto giver kun adgang til ADR og volumen er naermest ikke eksisterende og spreadet er latterligt! Min danske bank har afvist jeg kan koebe igennem dem igen pga. min amerikanske bopael ;-(
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind