Bavarian Nordic — Marts 2020
-
@Peree Der er emission, så man har fået nogle tegningsretter som aktionær, men jeg må da indrømme at jeg slet ikke forstår, hvordan disse virker.... Jeg bruger Saxobank, og kan ikke finde ud af at indløse dem.
-
Bavarians pixie-version er her http://www.bavarian-nordic.com/media/292509/bavarian_nordic_fortegningsemission_2020_brochure.pdf
-
Og held og lykke bikube med at købe nye akltier uden tegningsretter (indenfor tegningsperioden, naturligvis!) - det har jeg aldrig hørt om. Det ville osse bryde hele emissionskontrakten. Så hvis det lykkes for dig... vil jeg meget gerne se dokumentation for det!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind