Bavarian Nordic — Februar 2020
-
KayJay Seriøst? nogle folk? Altså nu tager det lidt mere end "nogle folk" at udvikle en vaccine fra bunden. Bava har ikke de samme ressourcer som de store. Jeg synes klart det er vigtigere for Bava at holde snuden i sporet og koncentrere sig om de ting, de har igang...
-
Derudover er konkurencen jo ikke lille og udviklingen kan tage lang tid. Det er alt for high risk at gå ind i
-
Der ligger jo en klar plan for at overtage dem inden 31/12 2024. Indtil da tjener de stadigvæk penge på dem her fra 1. jan. Det er fint du er ude - det må du selv om - men at begrunde det med, at de ikek går ind i hypen omkring Corona er ikke seriøst. "Et par folk"? Det er jo ikke seriøst - enten gør du det eller også gør du det ikke. Der er jo rigeligt at lave for medarbejderne med den portifolio de har og "er par folk" fra forskningen (der måske tæller 20-40 mand) er altså ret meget...
-
Herreste gud, KJ.. "bare sætte et par mand på opgaven" - det er altså ikke Godfather eller Anders And det her - det er den virkelige verden: ingen medicinalfirmaer sætter "en mand eller to" på en løs opgave "et par måneder" fordi "der lige skal tjekkes noget ud". Og BAVA har ikke sagt de ikke kan gøre en forskel, BAVA har sagt at de har mere end nok at lave.. og at de kun har mulighed for a
t beskæftige sig med dette, hvis nogen kommer med nogle penge (~man kunne ansætte nogen). -
@KayJay, jeg mener du overser et afgørende punkt her, nemlig at de corona-projekter Bava allerede er involveret i, er udliciteret til Janssen (J&J). De kender dermed indgående til MVA-BN-platformen, og lur mig og de ikke råber højt hvis hvis de vurdere denne kan være brugbar i den aktuelle sag. Det tror jeg.
-
Hvornår kommer der årsregnskab?? Syntes ikke jeg kan finde det nogen steder
-
tak
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind