Bavarian Nordic — Februar 2020
-
Bavarian faar godt nok taesk idag, men den var maaske steget for meget for hurtigt. Jeg vil dog antage at Bava staar staerkt naar Covid-19 engang er bragt under kontrol. Det burde vaere lidt lettere at saelge deres nye rejsevacciner, og mht koppevaccinen maa der vaere nogle regeringer rundt omkring der vil prioritere indkoeb af disse vacciner hoejere end de gjorde foer Covid-19 udbruddet..
-
Jeg tog mit tab i dag ,, havde jeg solgt i torsdags så ville der have været overskud, men bedre sent end aldrig ,,, køber igen når jeg tror den bunder, men denne krise er langt fra færdig tror jeg .
-
-
Jeg er langsigtet i Bava og havde på ingen måde set gårsdagens fald da jeg solgte halvdelen af mine aktier i sidste uge. Jeg solgte pga usikkerheden omkring emissionen og bestemt ikke pga coronavirusen. Jeg er helt enig med dig i forhold til Bavas underlæggende forretning ikke har ændret sig siden corona.
-
Trump vil afsætte 2,5 milliard dollar til corona-virus. Zealand og især BAVA har valgt ikke at bruge kræfter på Corona-virus også kommer det som en overraskelse at især BAVA for tæsk? Jeg er stor fra af MVA vaccinen og har et skjult håb om at BAVA kommer med på vognen igennem J&J, jeg venter spændt på sidelinien lidt endnu.
-
Vi venter, at potentielle købere kan være selskaber med fokus på sjældne sygdomme eller med aktiviteter på diabetesområdet," skriver Jesper Ilsøe, aktieanalytiker i Carnegie i den 45 sider lange analyse af biotekselskabet.
En interesseret køber skal ifølge Carnegie slippe mere end 20 mia. kr. for at få fat på Zealand Pharma - eller mere end dobbelt op af den nuværende værdi af selskabet, der for et år siden var under 3,5 mia. kr. værd.
-
Hej alle Zealand Pharma venner!
Det har været en vidunderlig Zealand-dag - først et stort fald og så et pænt rebound.
Jeg selv fik rigtigt fyldt i depoterne med Zealand Pharma aktier - med baggrund i det store formiddagsfald, både i de frie midler og på kapitalpensionen.
Zealand Pharma fylder nu 39%
Danske Bank, SAS m.v. fylder 9%
Kontant 52%
-
"Blue sky er i kurs 560
I et såkaldt blue-sky scenarium, hvor alt lykkes, vurderer Carnegie, at Zealand Pharma kan være 560 kr. værd pr. aktie, sammenlignet med et niveau på knap 258 midt på dagen tirsdag.
Banken sætter dog et mere beskedent kursmål på 414 kr. på 12 måneders sigt, og anbefaler køb af biotekselskabets aktier."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind