Bavarian Nordic — Januar 2020
-
-
God morgen @KeyJay jeg er helt enig i den betragtning og håber også at vi høre at Bava er involveret i vaccinearbejdet - de har trods alt en del erfaring med ebola, der også er en coronavirus. Jeg synes skribenten @Enkommentar1 kom med et rigtig interessant link inde i debattråden for nolge dage siden:
-
-
Her interviews J&J om deres arbejde med den nuværende coronavirus og nævner bl.a. flere projekter indenfor samme kategori af vacciner, som de har lavet - flere i samarbejde med Bava. Tænker det ville være meget positivt for kursen hvis det viser sig at Bava og Janssen (J&J) har gang i noget sammen, men eftersom der ikke er meldt noget ud, er dette nok ikke tilfældet.
-
Bava er nu oppe 9%. Det virker som en voldsom kursreaktion, når eneste nye info i markedet er Citis løftede kursmål fra 300 til 315. Spændende at se, hvilke andre faktorer der ligger bag. Corona-virus er naturligvis en mulighed, men det giver bare ikke en forklaring på dagens stigning
-
-
Der er også den her:
-
Phase 1/2 Trial of Intravenous TAEK-VAC-HerBy Vaccine Alone and in Combination Treatment in HER2 Cancer Patients https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04246671
-
Nu er jeg forvirret. Bava har lige offentliggjort opdaterede vedtægter, i § 4 står at aktiekapitalen består af 323 Mio aktier á 1 Kr. i § 5e bemyndiges de til at øge med op til 45 Mio aktier á 10 Kr. Jeg ser ikke, og har ikke hørt om et omvendt split.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind