Bavarian Nordic — Januar 2018
-
Min datter døde for lidt mere end et år siden af bivirkninger ved at have kort tarm,s syndrome, havde vi haft den mulighed at Glepaglutide, så er jeg overbevist om at hun havde været her endnu, og jeg er sikker på at alle patienter med kort tarms syndrome vil tage imod med kyshånd for denne mulighed.
-
Gør min ondt at høre om din datter @jkj - men investorerne syntes at dele din begejstring omkring Zeal.
-
Barsk melding jkj, det gør mig virkelig ondt at læse. Jeg er selv investor i ZP og er enig med Jefferies - i potentialet. Jeg synes ZP har oppet sig mht. informationsdeling til deres investorer og jeg har ZP som en af mine 2018 raketter.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind