Aktiesnakken — Januar 2014
-
-
Nogle flere i Q1 vil virkelig give noget til bundlinjen i 2015.
-
Nogen der kender statistik for hvornår den først ordre kommer og selvfølgelig hvor stor.
-
10/1 kommer der 62,5MW
-
En pålidelig kilde kan jo godt være en fætter.
-
Eller pete
-
At tage fejl er jo ikke skammeligt.
-
Max 200 sagde pete. Det kan jo nås endnu:-)
-
Pete sætter spørgsmålstegn der starter en kæderække af tanker.
-
Nå. Bliver 2014 bedre så behøver danskerne ikke frygte for pensionen, men eller så.......Sige statsministeren.
-
Doodha det er dog utroligt som du ter dig !jeg skrev dengang at der ikke var udsigt til US ordre og det var der heller ikke på det tidspunkt ! Alle de tilbud der blev lavet blev afvist , ny ledelse har ændret tilbage til at ordre er vigtigere end fortjeneste og det har givet ordre ( om der tjenes på dem må du selv finde ud af jeg oplyser ikke mere fremover ! )
-
Der er politisk underholdning på DR1.:-)
-
Kryler-Mest af alt er det trist for dem der har valgt og handle på baggrund af dit udsagn-At du så vælge og fortsætte tonen og mener og vide besked om indtjeningen og den førte prispolitik er så bare endnu et eksempel på at du giver udtryk for og være i besiddelse af insider viden -Og mon ikke troværdigheden er lige så sikker som din insider viden.Og tak hvis du fremadrettet vil undlade og skriver noget som værende fakta.Når det i bund og grund er misinformation.Eller værdiløs sladder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
så tror jeg at USA har brændt alt krudtet af her inden nytår, så der kan godt komme en længere død periode