Aktiesnakken — November 2012
-
Det kan måske lette lidt på short trykket i Vestas at der nu igen er lukket op for bankaktier. Der er jo nu nogle interessante bank emner for den der tænker destruktivt.
-
Der har dog været nogen der mente det ikke ændrede noget som helst ud over at det blev synligt hvem den store shorter er.
-
Jeg læste lidt EU lovsæt i går. Der ser det ud til at selv de store shortere kan sno sig udenom 0,5% reglen ved at opdele short i forskellige selvskaber eller interessegrupper.
-
Ja det er heller ikke godt der bakkes op om spillemani og destruktiv værdiskabelse bare for at nogen tjener tykt på alle de handelsomkostninger der skal betales. Det er er pengemaskine.
-
Jeg kan se du ikke følger loven Pete.Så her er værktøjs kassen-http://oasm.finanstilsynet.dk/
-
jeg havde sat en short ordre i saxo i 33,99 og den fik jeg ikke så har brugt tiden i en anden konto hvor der fint shortes ! ( ordren ser jeg ligger der stadig så om de har ændret lidt på systemet ved jeg ikke men kan tilsyneladende stadig ligge short ordre ind )
-
Min bank ( pensions/aktie ) har ringet i dag og inviteret på kaffe.Så jeg spurgte om hvad han vidste.Han vidste intet intet og havde ingen interesse i at kunne se short -Han mente at det kun var daytradere der havde interesse i det og folk med hang til konspirations teorier.
-
Vagn gør vores klima minister person ansvarlig for 100 millioner-Hvor dum har en klimaminister lov at være? Klimaminister Martin Lidegaard har ifølge Børsen fortalt til Bloomberg, at man i tilfælde af Vestas konkurs ikke vil gå ind og støtte selskabet, og iøvrigt ikke vil give Vestas nogen fordele i kampen om de 1.000 MW som vil blive udbudt i Danmark.
Der er intet der taler til gunst for en så unødvendig og tåbelig udtalelse til et medie som udelukkende går efter sensationelle udtalelser.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind