Aktiesnakken — Juni 2013
-
utroligt interessant at de stadig præsenterer zalu
-
Det er kun en poster-session. Men jeg glæder mig til dahanca resultater indenfor uger-mdr. Jeg tror det kan bringe zalu tilbage i det gode selskab. Ja, jeg er jubeloptimist
-
jeg synes bare at jeg kan mærke i min lilletå at den måske har en chance
-
hvis hexa boost kan matche det stof, så kan der være en del værdi
-
du skal ikke læse den slags nohope

-
factchecking er en grim grim ting.
-
ingen gør det længere, det er ikke in fashion
-
men ellers har de faktisk citeret mig ret godt, og det vil ikke undre mig hvis det faktisk er mig der i det interview forvekser de 2. Hun har fået meget godt fat i de mundrette formuleringer
-
den her kan I nok genkende: Uden for Aktiespillet er det oftere en taberstrategi at daytrade; der bliver flest penge tabt.
-
kosakken?
-
han er en såkaldt outlier
-
derfor hylder vi ham
-
men det er en sammenhæng mellem volume også. Det er det de private glemmer at hvis man være kæk som de professionelle som Pete, så skal man handler for 100x den volume de fleste private har tilrådighed
-
det er som at putte skulderpuder på en 7-årige og sætte dem ind til en kamp i NFL
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind